Een boost voor uw talenten

B-Efficient stelt zich op als een alternatief voor de grote consultancybedrijven, HR-groepen en zelfstandigen, met een aanbod van diensten in aangepaste en maatoplossingen in HR, zowel voor KMO’s als voor grote bedrijven.

B-Efficient is een bedrijf dat diensten en adviezen in human resources management verleent. Het startte zijn activiteiten in 2014, met training en coaching. In 2017 sloegen Anne-Françoise Peigneux en Philippe Depaepe de handen in elkaar om de activiteiten uit te breiden tot flexibele en concurrerende oplossingen op maat voor bedrijven, voor alles wat bij human resources komt kijken.

Met een team van een tiental deskundigen (juristen, opleiders, advocaat,  gecertificeerde coaches, bemiddelaar en consultants in human resources) biedt B-Efficient u praktische en pragmatische oplossingen om het engagement van uw medewerkers te boosten en de groei van uw bedrijf veilig te stellen.

B-Efficient is een bedrijf dat door het Waals Gewest erkend is voor de ondernemingscheques

« Met de oprichting van de firma B-Efficient wilden wij een ecosysteem in human resources management voor bedrijven uitbouwen ». 

Onze doelstellingen :

  • De bedrijven helpen om hun human resources management efficiënter te maken.
  • Mensen helpen om duidelijk te zien wat ze van hun carrière verwachten, om ze zo professioneel op de goede weg te zetten en ze het beste van zichzelf te doen geven.
  • De leidersvaardigheden van de kaderleden ontwikkelen, zodat ze een toonbeeld worden voor hun medewerkers en deze ze voluit willen volgen om hun doelstellingen te halen.
  • Onze kennis overbrengen om het iedereen mogelijk te maken zich volop te ontwikkelen.

Onze troeven :

  • Een persoonlijke en proactieve aanpak.
  • Deskundigen met erkende certificaties en veel ervaring op hun vakgebied.
  • Pragmatisme, flexibiliteit en efficiëntie.
  • Meertaligheid (NL/FR/EN).
  • Concurrerende tarieven.

Sterke waarden die ons verbinden :

  • Professionalisme
    Als deskundige de opdrachten methodisch en nauwgericht beheren, met naleving van de verbintenissen en de kwaliteitsnormen.
  • Respect
    Respect voor alle betrokken partijen, naleving van de termijnen en de vastgelegde verbintenissen.
  • Integriteit
    De opdrachten eerlijk, deontologisch beheren, met respect voor de ethiek en de diversiteit.
  • Vertrouwen
    Het vertrouwen van de klanten winnen, er borg voor staan om in alle transparantie en gemoedsrust te werken.]
  • Engagement
    Zich engageren ten opzichte van de klant, op lange termijn, om de verwachte resultaten te halen door zich volledig in te zetten. Flexibiliteit aan de dag leggen.